De allereerste training van de Yeti Ladies!

De allereerste training van de Yeti Ladies!

Afgelopen zondagavond was een uniek moment in de clubgeschiedenis van de Yeti’s.

De allereerste
Yeti's Ladies
training.

Afgelopen weken is er binnen de TC het idee ontstaan om voor alle meiden en dames die zich inmiddels binnen de verschillende teams bevinden binnen de vereniging een apart uurtje ijs te plannen en de animo te peilen voor een breder concept.
Voor de jeugd plannen we sinds corona elke week wat extra uurtjes ijs  op zondag om te compenseren voor de gemiste competitie wedstrijden. De afgelopen jaren is de club hard gegroeid en inmiddels zitten we alweer op ruim 135 leden, waarvan 14 meiden en dames!!
Onder leiding van Rogier de Geus (U12) en Menno Cleton (Junioren) was er een extra uur ijs gepland en is een leuke training gegeven naar groot enthousiasme van alle aanwezige dames.

"Deze stoere sport is niet alleen voor stoere mannen, zeker niet!"

Vanwege dit enthousiasme een een stukje ambitie van de club zullen we verder gaan bouwen aan deze leuke groep en zoals het er nu uitziet naast wat extra trainingen dit seizoen (13 dec is reeds gepland) en op naar een vaste trainings moment volgend seizoen.

Stay tuned for more!!